نوشته شده توسط : ادمین

هتل آپارتمان ناسیما تاورز دبی

 هتل آپارتمان 5 ستاره ناسیما تاورز در خیابان معروف شیخ زاید، روبروی مرکز تجارت جهانی واقع شده است. این هتل در کنار هتل رادیسون رویال قرار دارد و در امکاناتی مثل باشگاه و استخر با آن هتل مشترک است. هتل ناسیما تاورز برای آن دسته از گردشگران تور دبی خرداد 95 که به منظور حضور در نمایشگاه به این شهر سفر میکنند گزینه بسیار مناسبی است چون از این هتل با 5 دقیقه رانندگی می توان به مرکز نمایشگاه های بین المللی رسید. این هتل 119 آپارتمان دارد که امکانات تلویزیون و دی وی دی پلیر دارند و آشپزخانه آن مجهز به مایکروفر، ماشین ظرفشویی و کابینت های زیبای چوبی است. فاصله هتل تا ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی 10 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر است.امکانات هتل شامل :استخر سرباز، سونا، اسپا، ماساژ، پارکینگ رایگان، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، آسانسور، وای فای(با هزینه) .تور دبی بهار 95

هتل ویدا داون تاون دبی

 هتل ویدا داون تاون دبی یک هتل چهار ستاره 6 طبقه است که در سال 2007 ساخته شد.از این هتل اتوبوس رایگان به مقصد دبی مال وجود دارد که در آن جا صدها مغزه و فروشگاه وجود دارد و گردشگران تور دبی خرداد 95 می توانند به راحتی به خرید بپردازند.این هتل 6 طبقه دارای 156 اتاق می باشد که دارای وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند. امکانات هتل شامل :رستوران، روم سرویس 24 ساعته،سالن بدنسازی، بیزنس سنتر، مرکز کنفرانس، یک اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روزنامه رایگان در لابی، آسانسور می باشد.تور لحظه آخری دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی Miracle Garden Dubai در محیطی بسیار زیبا با گل های درخشان در وسط صحرا از دیدنی های دبی است که موجب شگفتی گردشگران دبی می باشد.این پارک که در روز ولنتاین 2013 راه اندازی شد. با گل روی زمین و حلقه های قوسی و قلب شکل آراسته شده، باغ حدود 45 میلیون گل دارد.این باغ در حال حاضر نامزد برای ثبت رکورد گینس بخاطر طولانی ترین دیوار گل جهان است. حداقل 45 رنگ طبیعی در باغ معجزه وجود دارد.آفر تور دبی
هر منطقه دارای طرح های محوطه سازی عمودی و افقی خاص هر گردشگاه است، که قوسی شکل است و مسیر با مینی چتر سایه رنگارنگ پوشش داده شده ، هرم های گل با 10 متر ارتفاع، آب استخر در فضای باز، سرویس بهداشتی، وضو خانه و نمازخانه همگی از امکانات این باغ  برای گردشگرانتور دبی خرداد 95  می باشد .

 

خانه اپرا در دبی 

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی بهار 95 خانه اپرا دبی است . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص می باشد که  برای هدفی خاص طراحی گردیده است.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.تور لحظه آخری دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

اماکن تفریحی دبی

 

پیست اسکی در دبی اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه در قلب بیابانهای امارات است که در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شده است. این پیست اسکی که در مرکز خرید “مول امارات” واقع شده و یکی از جاذبه‌های دیدنی ساخت بشر در قرن حاضر است که زیبایی‌های خاص خود را دارد. این پیست و مرکز خرید توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شود.در این بیست اسکی شبانه روز چیزی حدود ۳۰ تن برف از آسمان مصنوعی آن بر زمین می‌نشیند تا جاذبه‌ای باور نکردنی را برای بازدیدکنندگان تور دبی بوجود آورد. دمای هوای داخل فضای پیست بین ۳ تا ۳۰- درجه سانتیگراد متغیر می باشد، در حالیکه بیرون از پیست گرمای ۴۵ درجه و آفتاب داغ رو باید تجربه کرد.یکی از نکات خوب این پیست امکان اجاره وسایل اسکی در تور لحظه آخری دبی از جمله لباس، چوب و… میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی برای اسکی حتی در فصل گرم تابستان در تور دبی 95 به این نقطه سفر می کنند.

 

 

 

یکی دیگر از جذابیت های غیر طبیعی دبی اتوبوس شگفت انگیز است که مهمانان تور لحظه آخری دبی و بازدیدکنندگان با استفاده از این اتوبوس به صورت معمولی می توانند در داخل شهر گشت تفریحی داشته باشند و سپس با همان اتوبوس و تغییرات کوچکی که در سیستماتیک آن ایجاد می شود و در خور دبی مورد استفاده قرار می گیرد و به اتوبوس آبی تبدیل میشود میتوانید در تور دبی سفری مهیج روی رودخانه ی دبی را تجربه کنید.داخل اتوبوس شگفت انگیز دبی به امکانات مختلفي از جمله سيستم برودتي مجهز گرديده است. جليقه نجات و ساير تجهيزات مورد نياز در مواقع ضروري نيز دراتوبوس تفریحی دبی تعبيه گرديده است.قیمت اتوبوس شگفت انگیز دبی در تور دبی بهار 95 زیاد نیست و بهتر است قبل از سفر بلیط تور اتوبوس شگفت انگیز دبی را تهیه کنید. مسیر حرکت این اتوبوس معمولاً از دهکده‌هاي باديه‌نشين و مزارع پروش شتر در صحرا و ميان تپه‌هاي شني با رنگ‌ها و ارتفاعات مختلف برای تفریح مسافران تور دبی تابستان 95 مي‌گذرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل مارکوپولو دبی Dubai Marco Polo Hotel یکی از هتلهای چهار ستاره معروف دبی در مرکز شهر تاریخی دیره قرار گرفته و به راحتی به آبنمای دبی، بازار طلا و سیتی سنتر دیره و فرودگاه بین المللی دبی دسترسی دارد.هتل دارای 126 اتاق مرتب و آراسته بوده که از تختخواب کینگ سایز و یا تختخواب معمولی برخوردار میباشد.در تور دبی تعطیلات تابستان 95 این هتل را فراموش نکنید. اتاقها به اسباب اثاثیه مدرن از قبیل تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره و اینترنت پر سرعت مجهز میباشند. استخر روباز، استخر مجزای کودکان، سالن بدنسازی و اتوبوس رایگان جهت انتقال گردشگران تور دبی به یکی از سواحل عمومی دبی از دیگر امکانات تفریحی هتل به شمار میروند.

رستورانهای متعددی در هتل موجود میباشند که از آن میتوان به رستوران ممتاز هندی، عربی، چینی و مخلوط آمریکایی مکزیکی اشاره داشت. تریای انگلیسی، نمایشات زنده و نانوایی شبانه روزی نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.هتل با قرار گرفتن در مجاورت ایستگاه متروی میدان وحدت، دسترسی مسافرین تور دبی تعطیلات تیر 95 را به اقصی نقاط شهر آسان ساخته است.

 

 

 

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه کورنیش دیره دبی و در 13 کیلومتری فرودگاه و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد .  طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل  لذت خواهند برد .همانطور که میدانید منطقه دیره انتخابی عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند در کسب و کار ، گشت و گذار و خرید لباس است  . در این منطقه و در نزدیکی هتل میتوانید به راحتی برندهای معروف پیدا کنید.

اتاق های هتل هیوز بوتیک دبی در تور دبی تعطیلات خرداد 95 دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاو صندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز  هستند و اتاقها با طراحی  مدرن مبله شده اند. اقامت در این هتل که از بهترین هتل های دبی است با آرامش و آسایش همراه است و رفاه خانه خودتان را در این هتل تجربه خواهید کرد . بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک انواع غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد و مسافران تور دبی تعطیلات بهار 95 میتوانند در لابی هتل با آرامش قهوه و چای صرف کنند و از فضای شیک و زیبای رستوران و لابی هتل لذت ببرند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل الخلیج دبی (Al Khaleej) یک هتل سه ستاره معروف واقع در قلب دیرا در میدان آل ناصر و در نزدیکی خیابان بانیاس می باشد که هتلی مطلوب با بالکنی زیبا با منظره ای دیدنی از نهر دبی و خلیج فارس است.هتل آل خلیج دارای ۱۰۵ اتاق حرفه ای است که همه اتاقها سوئیتهایی بسیار راحت برای اقامت در تور دبی خرداد 95 هستند و تمام اتاق ها دارای امکانات خوبی مانند : تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام، محل نشستن با مبلمان چوبی زیبا هستند .

رستوران های متعدد این هتل مانند یک پیتزا فروشی انواع غذاها مانند پاستا و پیتزا را با سبک آشپزی ایتالیایی برای مسافران تور دبی آماده می کند و مهمانان می توانند یک نوشیدنی با طراوت را در یک کافه انگلیسی به نام دوک میل کنند و رستوران نهر انواع غذاهای آسیایی را در کنار موسیقی زنده و شرقی برای وعده های مختلف غذایی میهمانان تور دبی بهار 95 آماده می کند.بازار طلا,بازار ادویه جات,بازار مرشد,ساحل,فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه بین المللی دبی با رانندگی تنها ۱۰ دقیقه با هتل الخلیج فاصله دارد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک (Dubai Creek Golf and Yacht club) نیز نزدیک هتل است.

سایر امکانات هتل الخلیج دبی:

پذیرش ۲۴ ساعته ،گاوصندوق، صرافی، آسانسور و سالن کنفرانس خدمات خشک‏‌شویی، آرایشگاه،سرو غذا در اتاق و پارکینگ و ...

 

 

هتل فونیکس دبی یکی از هتل های ارزان دبی اما با کیفیت بشمار میرود که افراد زیادی این هتل را برای اقامت تور دبی بر می گزینند. هتل فونیکس دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از بازار الغریر که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.با اقامت در هتل فونیکس تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. میهمانان تور دبی تیر 95 می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ , مرکز سلامت و آبگرم استفاده کنند. یک آرایشگاه در هتل فونیکس وجود دارد که شما می توانید از خدمات زیبایی آن بهره ببرید.این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای متنوع با کیفیت عالی را به شما در تور دبی تابستان 95  ارایه می دهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل با آشنایی با سه زبان انگلیسی ، روسی و عربی ، آماده خدمت رسانی به مهمانان تور دبی می باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستورانهای معروف دبی

 

رستوران کلبه ماهی دبی یک رستوران معروف به همراه غذاهای دریایی می باشد که مسافران تور دبی می توانند لذت صرف یک غذای دریایی عالی را با بهترین کیفیت ممکن به همراه سالادهای سبزیجات متفاوت داشته باشند. در این رستوران از ادویه های سنتی در غذاها استفاده می شود . در این رستوران در تور دبی 95 می توانید غذاهای دریایی از جمله شاه ماهی، شری، Hamour، کفال شاه ماهی، کفال، میگو، خرچنگ، ماهی خال مخالی، و غیره را تجربه کنید.

 

 

رستوران ایرانی دو طبقه جام جم در خیابان ساحل جمیرا قرار دارد و بسیار بزرگ و جادار می باشد. این رستوران با محیط بسیار آرامش بخش و کارکنان مودب و خدمت رسان، فضای گرمی را برای صرف غذا در تور لحظه آخری دبی پدید آورده است. در این رستوران موسیقی زنده نواخته می شود و با توجه به کیفیت خوب غذاهای آن از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.در این رستوران علاوه بر غذهای ایرانی، غذاهای مدیترانه ای و انواع چای و قهوه نیز برای مسافران تور دبی بهار 95 سرو می شود. در رستوران جام جم  امکان نشستن در فضای باز و باغ نیز وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند در این رستوران آرام و دنج لحظات خوبی را سپری کنند.

 

رستوران جام جم دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

هتل باب الشمس دبی یکی از هتلهای پنج ستاره شیک و لوکس دبی می باشد که به سبک قلعه‏ های سنتی عربی ساخته شده است و اقامت در آن در تور دبی تجربه‌ای بی‌نظیر از بیابان است. محوطه‌ی فرح‌بخش هتل با چشمه، باغ‏های سرسبز و کوچه‏ های سنگفرش‌ شده , ۱۰۵ اتاق‏ مهمان بسیار زیبا می‏رسند که به سبک و سیاق عربی آراسته شده ‏اند.این هتل همچون دروازه‏ای رو به خورشید معبدی از آرامش، صلح و سکون عربی است.این هتل استانداردهای جهانی را هم در غذا و هم در خدمات برای مسافران تور دبی خرداد 95 رعایت می‏کند که از غذاهای سنتی رستوران صحرای الخذیره (Al Hadheerah Desert) تا غذاهای بین‏ المللی رستوران الفرسان (Al Forsan)، تمام ذائقه‌ها را خشنود می‌کنند.این هتل اتاق‏هایی بسیار عالی به سبک عربی روستایی در اختیار مهمانان تور دبی قرار می‏دهد که در گروه‏های شانزده‌تایی در دو طبقه ساختمان واقع شده‏ اند. امکانات هر اتاق شامل دوش، وان، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ‏ای، رادیو، اینترنت , امکانات ماساژدرمانی، صرافی، کلاب کودکان، رستوران، امکانات کنفرانس و اجاره‏ دوچرخه در تور لحظه آخری دبی می باشد.

 

هتل باب الشمس دبی

 

هتل باب الشمس دبی

 

هتل باب الشمس دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل باب الشمس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای سه ستاره در دبی

 

هتل لردز دبی يكي از بهترين هتل هاي سه ستاره منطقه ديره دبي مي باشد که كاركنان هتل لردز با مهرباني و احترام فراوان آماده خدمتگزاري به مهمانان خود هستند. از ويژگي هاي منحصر به فرد اين هتل 3 ستاره با 117 اتاق داشتن يك فروشگاه و یک صرافي براي راحتي و رفاه مسافران تور دبی مي باشد.از امکانات ورزشي هتل لردز مي توان به سالن بدنسازي , سالن بيليارد , استخر روباز , رستوران , بار , بوفه صبحانه و... اشاره كرد. علاوه بر اين غذاهاي رستوران اين هتل بسيار لذيذ و خوشمزه است و مسافران تور دبی اردیبهشت 95 با اقامت در اين هتل 3 ستاره مي توانند طعم غذاهاي لذيذ را بچشند. از ديگر امكانات هتل لردز داشتن اتاق بازي براي كودكان مي باشد كه آسايش را براي خانواده ها فراهم آورده است.

 

 

 

 

هتل پالم دبی Dubai Palm Hotel از جمله هتل های سه ستاره مدرن دبی می باشد که در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر دبی واقع شده است. موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز، اتاقهای دلباز که به تازگی مرمت شده اند و از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردارند , رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب باعث شده که هتل پالم دبی به یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره دبی در تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 تبدیل شود .یکی از نکات مهم دیگر در ارتباط با هتل پالم دبی این است که اکثرا هموطنان ایرانی در آن اقامت داشته که باعث شده محیط هتل دوستانه تر شود.هزینه اقامت در این اتاق های زیبا بسیار مناسب بوده و پذیرای میهمانانی در تور دبی با هر توان مالی خواهد بود .

مبلمانی مدرن و راحت و فضایی دنج برای ایجاد آسایش میهمانان تور دبی تدارک دیده شده است . هر اتاق در این هتل دارای یک بالکن با چشم انداز شهر توریستی دبی بوده و دارای امکاناتی کامل از قبیل حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، یخچال ، و سیستم تهویه مطبوع در تور لحظه آخری دبی می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره در دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

گالری هنری توتال دبی

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود تور دبی خرداد 95 و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است.گردشگران تور دبی بهار 95 می توانند از این گالری دیدن فرمایند.


خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. تور دبی خرداد 95این خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و … را دارد . گردشگرانتور دبی بهار 95 در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

 


برج ساعت دبی

فلکه ای در قسمت غربی دیره دبی قرار دارد که با نام برج ساعتدیره دبینامیده می شود.تور دبی خرداد 95این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی ساخته شده است . این برج به دلیل اینکه مناطق تجاری اطراف آن زیاد است اهمیت زیادی دارد . این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است .اکثر مسافران تور دبی بهار 95 این برج را با نام برج ساعت می شناسند.

 


پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادیدبیمساحتی به اندازه 5 هکتار دارد و میانهتل ساحلی جميراو هتل برج العربدبینیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شاملدو بخش موج سواریو 8 سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.تور لحظه آخری دبیسرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا البته بعد از آمريکای شمالی است که از ارتفاع 33 متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبیرا از طرف انجمن گرفته است مسافرانتور دبی بهار 95 می توانند از تفریح در این پارک لذت ببرند .

 


بالن سواری دبی 

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحاتتوردبیمی باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است،تور لحظه آخری دبی هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. گردشگران تور دبی بهار 95 می توانند از سفر با بالن لذت ببرند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید تور لحظه آخری دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید تور دبی بهار 95 کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.

 

 

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 


مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و… می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی بهار 95به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .


دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترینمرکز خریدجهان است که در شهرتور دبی بهار 95، امارات متحده عربیساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. دسترسی به تور دبی تعطیلات بهار 95 مال توسط خیابان دو طبقهٔ «دوحه» امکان‌پذیر است.از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.همچنین آبنمایدبیدر کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آبنمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است.


بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه تور دبی خرداد 95 واقع گردیده است .

 

نرخ تور دبی برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 95

تور دبی از اصفهان 3 شب و 4 روز هتل سیتی استار دبی ورودی 2 اردیبهشت بهار 95

آفر تور دبی از تهران پنج شب و 6 روز با پرواز قشم ایر اقامت در هتل گلوریا دبی ورودی 3

تور دبی 6 شب و 7 روز با پرواز آسمان در هتل مسکو دبی ورودی 4 اردیبهشت بهار 95

قیمت تور دبی برای ورودی 5 اردیبهشت بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین مراکز خرید در دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید تور لحظه آخری دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید تور دبی بهار 95 کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.

 

 

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 


مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و… می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی بهار 95به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .


دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترینمرکز خریدجهان است که در شهرتور دبی بهار 95، امارات متحده عربیساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. دسترسی به تور دبی تعطیلات بهار 95 مال توسط خیابان دو طبقهٔ «دوحه» امکان‌پذیر است.از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.همچنین آبنمایدبیدر کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آبنمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است.


بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه تور دبی خرداد 95 واقع گردیده است .

 

نرخ تور دبی برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 95

تور دبی از اصفهان 3 شب و 4 روز هتل سیتی استار دبی ورودی 2 اردیبهشت بهار 95

آفر تور دبی از تهران پنج شب و 6 روز با پرواز قشم ایر اقامت در هتل گلوریا دبی ورودی 3

تور دبی 6 شب و 7 روز با پرواز آسمان در هتل مسکو دبی ورودی 4 اردیبهشت بهار 95

قیمت تور دبی برای ورودی 5 اردیبهشت بهار 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین مراکز خرید در دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و گردشگران تور دبی خرداد 95به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و … هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.تور دبی بهار 95

امکانات هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی اردیبهشت 95


هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود.تور دبی بهار 95 در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگران تور دبی خرداد 95 می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه .تور دبی بهار 95


هتل مارکو پلو دبی

هتل 4 ستاره مارکو پلو دبی در خیابان الموتینا در منطقه دیره واقع شده استاین هتل در چند قدمی مترو قرار دارد وگردشگران تور دبی اردیبهشت 95می توانند به راحتی با مترو در شهر رفت و آمد کنند. فاصله هتل تا ترمینال 1 فذودگاه بین المللی دبی 5/6 کیلومتر است، همچنین هتل فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس و رستوران های مختلف دارد. این هتل 126 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، وای فای رایگان، حمام و … هستند.  هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای هندی، چینی و … در آن سرو می شود.

امکانات هتل مارکو پلو دبی

باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی اردیبهشت 95


هتل فوانیکس دبی

هتل 3 ستاره فوانیکس دبی (Phoenix) در میدان نصر دبی واقع شده و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، کمد، دوش، سشوار، حمام و … هستند. این هتل یک رستوران دارد که انواع غذاها در آن سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز خرید الغریر و بازار ادویه 20 دقیقه رانندگی است. تور دبی اردیبهشت 95خدمات لاندری و اتوکشی نیز توسط هتل ارائه می شود و کرایه اتومبیل نیز موجود می باشد. این هتل 20 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد. مسافران تور دبی خرداد 95می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون :تراس، اسپا، ماساز، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و … میباشد.

 


تور لحظه آخری دبی

قیمت تور دبی

نرخ ویژه تور دبی

ارزان ترین تور دبی

آفر تور دبی

چارتر تور دبی

تورهای دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

این رستوران یکی از رستوران های بین المللی دبی می باشد که در آن انواع غذاهای بین المللی با طمع های عالی سرو می شود . شما گردشگران تور دبی فروردین 95 می توانید در این رستوران از غذاهای آن لذت ببرید . این رستوران در منطقه دیره دبی واقع شده است همچنین این رستوران ، یکی از رستورانه های هتل guests of Hawthorn می باشد .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی بهار 95 میگذارد.

رستوران seven manhattan دبی

 

رستوران ایرانی شبستان دبی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد که در آن غذاهای خوش مزه ایرانی با بهترین کیفیت ارائه می شود .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی بهار 95 میگذارد.

 پیش غذای این رستوران نان گرم تازه با ماست خانگی می باشد و برای دسر هم بستنی فالوده با زعفران و گلاب سرو می شود . شما مسافران تور دبی فروردین 95 می توانید در این رستوران از غذاهای آن لذت ببرید .

 رستوران ایرانی شبستان دبی

رستوران ایرانی شبستان دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی, بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از شهر هایی که بسیاری از فروشندگان و مسافران تور دبی و یا توریست ها از آن ها خرید می کنند جایی نیست جز، فروشگاه مارینای دبی، این فروشگاه چند منظوره که در ابوظبی قرار دارد محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند.در تور دبی فروردین 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

می توان گفت مارینا با فواره هایی که دارد یکی از جاذبه های گردشگری هم محسوب شود و شب های رنگارنگ خوبی با این فواره های زیبا و موزیکال برای شما رقم بزند.مسافران تور دبی بهار 95 میتوانند هر نوع جنسی را که بخواهید از این مرکز خرید تهیه کنید. چه لباس، چه پوشیدنی هایی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … همه و همه در این مرکز بزرگ برای شما وجود دارد.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید الواحه دبی

اگر می خواهید برای یک سفر تجاری به دبی بروید و احیانا برای فروشگاه خود به دنبال اجناس درجه یک هستید توصیه ما به شما این است که از مرکز خرید معتبر دبی به نام مرکز خرید الواحه مراجعه کنید.در این مرکز خرید می توانید برند های معروف و مد روز را مشاهده کنید اما مهمتر این می توانید به عتیقه جاتی های این مرکز سر بزنید و به عنوان یک جاذبه حسابی از آن این اشیا لذت ببرید.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

اگر هم قصد دارید از حراجی ها استفاده کنید می توانید از حراج های قبل از بهار و پاییر استفاده کنید. در این زمان اجناس با قیمت استثنایی به فروش می رسد چرا که نیاز است اجناس تغییر پیدا کنند و لباس های مناسب این فصول روی کار آورده شود. مسافران تور دبی میتوانند از این فروشگاه بزرگ استفاده نمایند.در تور دبی بهار 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

مرکز خرید الواحه

مرکز خرید الواحه

مطالب مرتبط:

مرکز خرید مارینا دبی

 

مرکز خرید الواحه دبی

تور دبی فروردین 95

تور دبی بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی, بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی برای گردشگران تور دبی تعطیلات عید نوروز 95 می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی زمستان 94 استقبال خواهند کرد.

 


 

رستوران جام جم دبی

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی بهار 95 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی فروردین 95 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

تور دبی ستوران ایرانی جام جم

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ایرانی دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی بهار 95 با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

هتل سنت جورج دبی

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی فروردین 95 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

هتل سنت جورج دبی

مهمانان عزیز تور دبی اسفند 94  این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی 95 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

هتل سنت جورج دبی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سنت جورج دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زایددبیقرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود. در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگرانتور دبی نوروز 95می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه

 

 


هتل 5 ستاره هیلتون جمیرا دبی در سال 2000 و در منطقه جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 389 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک صرافی در دسترس میهمانان وجود دارد. همچنین یک سالن کنفرانس مجهز در هتل در نظر گرفته شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه فاصله دارد.تور دبی اسفند 94

 

 

_هیلتون_دبی_1.jpg

 

_هیلتون_دبی_2.jpg

 

 امکانات هتل هیلتون جمیرا دبی:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان و...

تور دبی بهمن 94

 

 

_هیلتون_دبی_3.jpg

 

_هیلتون_دبی_4.jpg

 

_هیلتون_دبی_5.jpg

 


هتل 4 ستاره هالمارک در منطقه دیره و همچنین خیابان رقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 114 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه با ماشین با هتل هالمارک فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر واقع شده است. هتل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را برای میهمانان در نظر گرفته است. 

تور دبی نوروز 95

 

_هالمارک_دبی_1.jpg

_هالمارک_دبی_2.jpg

 

امکانات هتل هالمارک دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، ماساژ، سرویس نگهداری کودکان و...

 


هتل 5 ستاره نووتل البرشا مشرف به خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 41 طبقه در مجموع از 412 اتاق و سوییت تشکیل شده است. ایستگاه متروی Sharaf DG دبی چند قدم با این هتل فاصله دارد. مرکز خرید امارات و پیست اسکی فاصله کمی با این هتل دارد. هتل نووتل البرشا دسترسی آسانی به ساحل جمیرا، بازار شهر، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی دبی دارد. این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان می باشد.تور دبی زمستان 94

 

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

امکانات هتل نووتل البرشا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت و تناسب اندام، مرکز SPA، پارکینگ اختصاصی، بار، استخر روباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اسکی، آرایشگاه، اینترنت وایرلس، فروشگاه ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی و...

تور دبی نوروز 95

 

_نووتل_البرشا_دبی_3.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_4.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل معروف دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مناطق گردشگری معروف دبی

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست ها به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم در تور دبی اسفند 94 این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.در تور دبی 95 حتما از این محله دیدن کنید.

 

 

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی یکی از مراکز دیدنی دبی محسوب می شود که در سال ۱۹۸۸ در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia تاسیس شده و از بازدیدکنندگان تور دبی و مردم محلی دعوت می نماید تا از طریق برنامه های گوناگون این مرکز  با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند.  در این مرکز برنامه های گوناگونی همچون  تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان در تور لحظه آخری دبی  ارائه می شود. دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردم آن جا با فرهنگ و ملیت های مختلفی زندگی می کنند. هدف این مرکزبرای گردشگران تور دبی تعطیلات اسفند 94، آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و ملیت ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش و آگاهی آن ها درباره  آدب و رسوم و فرهنگ محلی می باشد. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای چهار ستاره دبی

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه کورنیش دیره دبی و در 13 کیلومتری فرودگاه و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد .  طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل  لذت خواهند برد .همانطور که میدانید منطقه دیره انتخابی عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند در کسب و کار ، گشت و گذار و خرید لباس است  . در این منطقه و در نزدیکی هتل در تور دبی نوروز 95 میتوانید به راحتی برندهای معروف پیدا کنید.

اتاق های هتل هیوز بوتیک دبی دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاو صندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز  هستند و اتاقها با طراحی  مدرن مبله شده اند. اقامت در این هتل در تور دبی تعطیلات زمستان 94 که از بهترین هتل های دبی است با آرامش و آسایش همراه است و رفاه خانه خودتان را در این هتل تجربه خواهید کرد . بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک انواع غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد و مسافران تور دبی میتوانند در لابی هتل با آرامش قهوه و چای صرف کنند و از فضای شیک و زیبای رستوران و لابی هتل لذت ببرند.

 

 

هتل مدیا وان دبی از هتل های 4 ستاره معروف دبی در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای و قهوه ساز و ... می باشند. در تور دبی بهار 95 این هتل را فراموش نکنید.فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

امکانات هتل مدیا وان دبی در تور دبی تعطیلات عید 95 :

استخر در فضای باز، تراس , فعالیت های تفریحی, باشگاه ورزشی، سونا، رستوران، بار ,اینترنت بی سیم رایگان در لابی هتل، پارکینگ ,گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، پرستار بچه، اتوشویی، رختشورخانه، مرکز تجاری، سالن برگزاری جلسات، روزنامه، سوئیت خانوادگی، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، فروشگاه و.....

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای چهار ستاره دبی

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه کورنیش دیره دبی و در 13 کیلومتری فرودگاه و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد .  طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل  لذت خواهند برد .همانطور که میدانید منطقه دیره انتخابی عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند در کسب و کار ، گشت و گذار و خرید لباس است  . در این منطقه و در نزدیکی هتل در تور دبی نوروز 95 میتوانید به راحتی برندهای معروف پیدا کنید.

اتاق های هتل هیوز بوتیک دبی دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاو صندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز  هستند و اتاقها با طراحی  مدرن مبله شده اند. اقامت در این هتل در تور دبی تعطیلات زمستان 94 که از بهترین هتل های دبی است با آرامش و آسایش همراه است و رفاه خانه خودتان را در این هتل تجربه خواهید کرد . بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک انواع غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد و مسافران تور دبی میتوانند در لابی هتل با آرامش قهوه و چای صرف کنند و از فضای شیک و زیبای رستوران و لابی هتل لذت ببرند.

 

 

هتل مدیا وان دبی از هتل های 4 ستاره معروف دبی در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای و قهوه ساز و ... می باشند. در تور دبی بهار 95 این هتل را فراموش نکنید.فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

امکانات هتل مدیا وان دبی در تور دبی تعطیلات عید 95 :

استخر در فضای باز، تراس , فعالیت های تفریحی, باشگاه ورزشی، سونا، رستوران، بار ,اینترنت بی سیم رایگان در لابی هتل، پارکینگ ,گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، پرستار بچه، اتوشویی، رختشورخانه، مرکز تجاری، سالن برگزاری جلسات، روزنامه، سوئیت خانوادگی، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، فروشگاه و.....

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور (Grand Midwest tower) در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی شهر رسانه و شهر اینترنت قرار دارد و در روبروی ن مغازه میوه فروشی واقع شده است. این هتل چشم انداز زیبایی از برج العرب و جزیره پالم دارد و 225 آپارتمان ارائه میدهد که مجهز به امکانات تلویزیون، وسایل آشپزخانه، سینک مرمری یا شیشه ای، بالکن، حمام و ... می باشند. در رستوران زریتا سالادها و انواع غذاهای مخصوص گوشتی سرو می شود. امکانات تفریحی هتل شامل باشگاه، سونا، اتاق بخار، ماساژ و ... می باشد. از جاذبه های توریستی نزدیک هتل میتوان به دهکده دانش، دبی مارینا، ساحل جمیرا اشاره کرد. مسافران تور دبی اسفند 94 با اقامت در این هتل لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

آدرس: Dubai Media City, Dubai Internet City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

استخر سر باز، زمین گلف، باشگاه، اسپا، سونا، ماساژ، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(به هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

اتاق هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

باشگاه هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

رستوران هتل آپارتمان گرند میدوست تاور دبی

 

 

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم در جمیرا پالم واقع شده و 182 آپارتمان ارائه می دهد که همگی چشم اندازی زیبا از دریا دارند و دارای امکانات تلویزیون، تجهزیزات آشپزخانه، جای|قهوه ساز، ماشین لباسشویی و ... می باشند. این هتل 8 رستوران دارد که انواع غذاهای مختلف بین المللی، عربی، محلی، آسیایی، اروپایی و ... در آنها سرو می شود. امکانات اسپا در این هتل شامل 28 سالن مختلف از جمله سالن های استخر آب دریا، سونا، ماساژ و ... می باشد. برای امکانات تفریحی نیز قایق جتی و زمین تنیس موجود می باشد. فاصله هتل تا پارک آبی آتلانتیس آکا ادونچر کمتر از 500 متر، تا برج خلیفه و دبی مال 20 دقیقه رانندگی و همچنین تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه رانندگی می باشد. 

جمیرا پالم برای آن دسته از مسافران تور دبی بهمن 94 که علاقمند به ریلکسیشن، ساحل و خرید مارک های لوکس هستند مناسب می باشد. 

امکانات هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، ماهی گیری،  پینگ پونگ، دوچرخه سواری، شیرجه، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، استخر سر پوشیده،  کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

رستوران هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

اتاق هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

هتل آپارتمان سوفیتل دبی پالم دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی 95 می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است. در تور دبی اسفند 94 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران جام جم دبی

 رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی زمستان 94 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

 رستوران جام جم دبی

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی بهمن 94 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

 رستوران جام جم دبی

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران جام جم دبی, بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فورچون پرال دبی

 

هتل فورچون پرال دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره می باشد که دسترسی به نقاط دیگر شهر از این هتل آسان می باشد. قابل ذکر است که تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا پارک ساحلی و مراکز خرید مهم فاصله کمی دارد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94 که در هتل فورچون پرال دبی اقامت داشته باشند می توانند نمایی زیبا با معماری معاصر را در شب تماشا کنند . اتاق های هتل مجهز به وسایل لازم  و دکوراسیون به روز بوده ، تعداد اتاق های آن 130 تا می باشد که بسیار بزرگ و راحت بوده از امکانات آن می توان به سیستم تهویه ، سیستم تصویری و صوتی ، یخچال ، اینترنت پرسرعت ، سالن بدن سازی ، صرافی ، استخر ، صندق امانات و . . . که مخصوص میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94 در هتل فورچون پرال دبی می باشد. همچنین قابل ذکر است برای افرادی که قصد برگزاری جشن ها و یا مراسم خود را در این هتل دارند می توانند از سالن آرایشگاه و سالن جلسه و ضیافت آن استفاده کنند.   

 

 


مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران کینگ کاخ دبی

رستوران کینگ کاخ دبی از رستوران های معروف دبیاگر دبی به حساب می آید و شما می توانید در سفر خود به این رستوران رفته و غذاهای ایرانی آن را امتحان کنید . این رستوران در منطقه دبیاگر دبی واقع شده است و برای رفتن به آنجا به خیابان پورسعید بروید. مسافران تور دبی دی ماه 94  اگر در این منطقه از دبی گرسنه شدند به رستوران کینگ کاخ دبی بروند و غذاهای ایرانی آن را که بسیار خوشمزه است انتخاب کنند و میل کنند .


رستوران شفا در دبی

رستوران شفا در دبی از رستوران های بیسار خوب در منطقه دبیاگر دبی می باشد که اگر در دبی قصد خوردن غذاهای ایرانی بسیار خوشمزه را داشتید سری به این رستوران بزنید . این رستوران  از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان سطوه کنار مسجد قادری می باشد . گردشگران تور دبی زمستان 94 میتوانند انواع غذاهای ایرانی را در رستوران شفا در دبی تجربه کنند.

 


مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

مرکز خرید لامسي پلازا دبی مرکز خريدی است که برای هر درهم خرید در خرده فروشی ها یک ایر مایل می گیرید و امکان جمع کردن ایر مایل های بیشتری وجود دارد که بتوانید جایزه های ویژه ای بگیرید و شانس خود را امتحان نمایید .رادیوی لامسی پلازا دبی زمان خريد ارزان، حراجی ها‌ و تخفيف ها‌ را به همراه موسيقي به اطلاع خريداران می رساند و خریداران و گردشگران تور دبی را سرگرم می نماید.در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در مرکز خرید لامسي پلازا دبی برندهای معروف بین المللی و منطقه ای و خرده فروشی وجود دارد. مرکز خرید لامسی پلازا دبی به دلیل اینکه آخرین مد لباس و پوشاک را دارد معروف نشده معروفیت این مرکز خرید به این علت است که سوپر مارکتی در سطح بالا که دارای لوازم خانگی و لوازم ورزشی لوکس و متنوع دارد.در تور دبی زمستان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

در مرکز خرید لامسی پلازا دبی مکانی برای سرگرمی و بازی کودکان نیز وجود دارد که می توانید در هنگام خرید کودکان عزیز خود را در این مکان بگذارید تا هم کودکان به بازی و سرگرمی خود مشغول شوند و هم شما به خرید و گردش خود برسید.در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 مطالب مرتبط:

تور دبی زمستان 94

تور دبی نوروز 95

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید لامسی پلازا دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آدرس مونتگومری دبی

 هتل آدرس مونتگومری دبی با خدمات عالی خود پذیرای مسافران می باشد. اتاق های هتل راحت و فوق العاده تمیز می باشد.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و خوشحال می شوند به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تور دبی تفریحی کمک کنند.این هتل بهترین مکان برای آرامش و استراحت میباشد.در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، تور دبی مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد.مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا و مجهز استفاده نمایند.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

هتل آدرس مونتگومری

هتل آدرس مونتگومری

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی
این هتل یکی از مشهورترین هتل‏‌های دبی در امارات است.این هتل با 283 اتاق و خدمات بي نظير خود پذيرا مهمانان و گردشگران دبی است . ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت موقعیت بی نظیر این هتل ، از ویژگی های این هتل است که در میان هتل های 5 ستاره دبی بی نظیر است.هتل ۲ رستوران عالی دارد.در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. یکی از این رستوران‏‌ها مُشرِف بر مسیر رود است و غذاهای تایلندی سرو می‏‌کند و دیگری رستورانی ایتالیایی است با غذای لذیذ ایتالیایی.

از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده نام برد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

مطالب مرتبط:

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی

 

هتل آدرس مونتگومری دبی

تور لحظه آخری دبی

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک الرشیدیه با مساحت 40000 متر مربع در منطقه مسکونی الرشیدیه در خیابان بدر در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. این پارک دارای فضای بازی کودکان و درختان سرسبز و زیبا و کافه می باشد. پارک الرشیدیه که از پارک های محلی کوچک می باشد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا ساعت 23 فقط مخصوص بانوان و کودکان است و در آخر هفته ها خانواده ها هم می توانند در آن حضور یابند. مسافران تور دبی نوروز 95می توانند در فضای زیبا و با طراوت این پارک به تفریح پرداخته و از تماشای فضای سبز این پارک لذت ببرند.

 

پارک الرشیدیه دبی

 

 

مسجد الفاروق دبی

 

 

 

 مسجد الفاروق در سال 1986 با مساحت 4200 متر مربع ساخته شد و در سال های 2003 و 2011 دوبار مورد نوسازی قرار گرفت. این مسجد ظرفیت بیش از 2000 نمازگزار را دارد و در معماری آن از معماری عثمانی الهام گرفته شده و معماری بیرونی آن شبیه مسجد سلطان احمد استانبول است. مسجد الفاروق 21 گنبد و 4 گلدسته دارد که ارتفاع گنبد اصلی آن 30 متر و ارتفاع گلدسته های آن 65 متر می باشد و 60 متخصص مراکشی معماری داخلی این مسجد را طراحی کرده اند. این مسجد دارای کتابخانه است که حدود 400 کتاب اسلامی و مذهبی در این کتابخانه وجود دارد. مسافران تور دبی تعطیلات دی 94 می توانند از این مسجد زیبا بازدید کنند. 

 

 

 

 

 

مسجد الفاروق دبی

 

مسجد الفاروق دبی

 

مسجد الفاروق دبی

 

مسجد الفاروق دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی , دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید وافی دبی در سال 2001 در خیابان القطاعیات در چهار طبقه بنا شده است. این مرکز خرید از مراکز خرید لوکس می باشد و به همین دلیل قیمت اجناس در این مرکز متفاوت از سایر جاهاست. این مرکز با بیش از 300 فروشگاه و با مساحتی حدود 520 هزار متر مربع یکی از دیدنی ترین و لوکس ترین مراکز خرید در دبی می باشد. مسافران تور دبی زمستان 94می توانند در این مرکز خرید به خرید بپردازند.

معماری این مرکز الهام گرفته از معماری مصر و سایر آثار باستانی این کشور می باشد. چندین هرم شیشه ای خیره کننده در سقف این مرکز قرار گرفته که به طرز بسیار زیبایی طراحی و رنگ آمیزی شده اند و چنین مجسمه از فراعنه مصر در بیرون مرکز بر زیبایی خاص این مرکز افزوده اند. تعدادی رستوران و کافی شاپ و یک مجموعه تفریحی نیز در داخل این مرکز خرید وجود دارد. مرکز تفریحی و سرگرمی این مرکز که در طبقه سوم آن قرار دارد، یکی از محل های بسیار جذاب برای کودکان و نوجوانان می باشد.  ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب می باشد. در تور دبی تعطیلات زمستان 94از خرید در این مرکز خرید لذت خواهید برد.

مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

هرم شیشه ای مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی

مجسمه فراعنه مصر در بیرون مرکز خرید وافی دبی

 

بازار پارچه دبی در قسمت بر دبی در خیابان الفهدی قرار دارد  در این بازار انواع پارچه های مختلف برای هر نوع سلیقه ای وجود دارد. پارچه های کتان، ابریشمی، توری، قیطان و ... همه در این بازار وجود دارد و مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 می توانند خرید دلخواه خود را به آسانی در این بازار انجام دهند. علاوه بر پارچه، کالاهای دیگری مثل صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در این بازار به فروش میرسد. این بازار تعداد زیادی فروشگاه دارد که در بسیاری از آن ها چوبی و به شکل در حجره های قدیمی است این مغازه ها پارچه های رنگارنگی ساخت هند، تايلند، اندونزی و کره را به فروش می رسانند. قسمتی از این بازار با سقف های چوبی زيبايی پوشیده شده و در نورپردازی آن نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.

 

بازار پارچه دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

 هتل 5 ستاره پارک رجیس کریس کین در بر دبی در خیابان شیخ زاید قرار دارد. هتل 390 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، سیستم تهویه و ... می باشند. این هتل روبروی مرکز خرید برجمان قرار دارد و مسافران تور دبی آذر 94 می توانند دسترسی راحتی به این پاساژ داشته باشند. رستوران "لی مترو" در این هتل همیشه باز است و انواع غذاهای بین المللی در آن سرو می شود. در طبقه نوزدهم این هتل نیز رستورانی وجود دارد که تور دبی پاییز 94 چشم انداز زیبا از شهر دبی دارد و در آن غذاهای آسیایی سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 10 دقیقه رانندگی و تا موزه دبی و بازار بر دبی نیز نزدیک می باشد. این هتل برای ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی دبی با هزینه اضافی سرویس شاتل در نظر می گیرد.

آدرس: Sheikh Khalifah Bin Zayed St. Opp Burjuman Centre, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل پارک رجیس کریس کین دبی

 استخر سر باز، سونا، باشگاه، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

مسافران تور دبی 94  در این هتل اقامت خوشی را خواهند داشت

 

 

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

اتاق هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

رستوران هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

باشگاه هتل پارک رجیس کریس کین دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

رستوران هتل پارک رجیس کریس کین دبی

 

 

تل آپارتمان نایا بریز دبی

هتل آپارتمان 4 ستاره نایا بریز 339 آپارتمان دارد که با پنچره های بزرگ و دکوراسیونی زیبا محلی مناسب را برای اقامت مسافران ارائه می دهند. آپارتمان های دارای امکاناتی مثل تلویزیون، اتاق های بزرگ، ماشین ظرفشویی، لوازم آشپزخانه، حمامی مجهز و مدرن و ... هستند. برای تفریح می توان پس از یک تمرین لذت بخش در باشگاه این هتل، از اتاق بخار و سونا برای ریلکسیشن استفاده کرد. در رستوران نیز غذاها و نوشیدنی های متفاوت و متنوعی سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز مالی 10 دقیقه رانندگی، تا دبی مال 5 دقیقه رانندگی، و تا فرودگاه بین المللی دبی 12 کیلومتر است.

در

تور دبی دی 94 از بازدید این هتل لذت خواهید برد.

آدرس: Al Amaal St. Business Bay, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان نایا بریز دبی

استخر سر باز (رایگان)، باغ، تراس، زمین باشگاه (رایگان)، سونا، زمین بازی کودکان،باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، واکس (رایگان)، روزنامه (رایگان)، اتاق خانوادگی، آسانسور، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان نایا بریز دبی

 

هتل نایا بریز دبی

 

هتل آپارتمان نایا بریز دبی

 

اتاق هتل نایا بریز دبی

 

هتل آپارتمان نایا بریز دبی

 

استخر هتل نایا بریز دبی

 

هتل آپارتمان نایا بریز دبی

 

باشگاه هتل نایا بریز دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

بلیط هواپیما به مقصد دبی با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند هواپیمائی کاسپین پرواز خود را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

بلیط به مقصد دبی با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

بلیط هواپیما به مقصد دبی با پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط دبی آبان 94

قیمت بلیط دبی نوامبر 2015

قیمت بلیط دبی آذر 94

قیمت بلیط دبی دسامبر 2015

قیمت بلیط دبی ژانویه 2016

قیمت بلیط دبی دی 94

قیمت بلیط هواپیما دبی ژانویه 2016



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما دبی,قیمت بلیط هواپیما دبی,نرخبلیط هواپیما دبی,بهای بلیط هواپیما دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران های خوب دبی

رستوران کاسپین دبی

در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی سرو می شود . در این رستوران همچنین انواع نوشیدنی های ایرانی و قهوه نیز سرو می شود . گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و از خوردن غذاهای ایرانی آن لذت ببرند .

رستوران کاسپین دبی

 

فست فود شامیانا دبی

شامیانا اسم یکی از فست فودهای زنجیره ای در دبی می باشد که غذای هندی ارائه میدهد . این غذاها مخلوطی است از برنج ادویه دار و پیاز و سیب زمینی سرخ شده و جوجه های تندوری .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. اصل این غذا برمیگردد به پنجاب که در مرز پاکستان و هند قرار دارد و تشکیل شده از مرغ سرخ یا برشته شده که ابتدا در ماست خوابانده می شود و سپس به آن ادویه تندوری ماسالا اضافه می کنند . ادویه تندوری ماسالا ادویه ای است که از ترکیباتی مانند : سیر ، زنجبیل ، زیره سبز ، فلفل قرمز و گارام ماسالا که خودش ترکیبی است از چند ادویه دیگر تشکیل شده است . گردشگران تور دبی آذر 94 که علاقه مند به غذاهای هندی هستند می توانند از غذاهای این فست فود میل کنند .

 فست فود شامیانا دبی

 

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94

رستوران کاسپین دبی

فست فود شامیانا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب دبی, بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کده اند باید بدانند ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز  با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی

 

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط دبی مهر 94

قیمت بلیط دبی اکتبر 2015

قیمت بلیط دبی آبان 94

قیمت بلیط دبی نوامبر 2015

قیمت بلیط دبی آذر 94

قیمت بلیط دبی دسامبر 2015

قیمت بلیط دبی ژانویه 2016



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی,قیمت بلیط دبی,نرخ بلیط دبی,بهای بلیط دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مراکز خرید دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید است مخصوصاً اگر بچه ها را همراه خود آورده باشید. بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت.این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم هست که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان می باشد.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت هایی اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز می باشند که مسافران تور دبی میتوانند از این مرکز زیبا استفاده نمایند.در تور دبی آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

 

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از شهر هایی که بسیاری از فروشندگان و مسافران تور دبی و یا توریست ها از آن ها خرید می کنند جایی نیست جز، فروشگاه مارینای دبی، این فروشگاه چند منظوره که در ابوظبی قرار دارد محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند.در تور دبی آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 می توان گفت مارینا با فواره هایی که دارد یکی از جاذبه های گردشگری هم محسوب شود و شب های رنگارنگ خوبی با این فواره های زیبا و موزیکال برای شما رقم بزند.مسافران تور دبی میتوانند هر نوع جنسی را که بخواهید از این مرکز خرید تهیه کنید. چه لباس، چه پوشیدنی هایی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … همه و همه در این مرکز بزرگ برای شما وجود دارد.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید مارینا دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های دبی

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا 171 اتاق دارد. کارکنان این هتل که از هتل های 2 ستاره دبی است مهربان و با دقت ، آماده خدمت رسانی میباشند. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا ، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

این هتلِ مناسب خانواده و مناسبِ سفرهای کاری، فعالیت‌‏های متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌‏کند از جمله خرید، اسکی، رستوران‏‌های مختلف، ساحل و سرگرمی‏‌های دیگر. هتل در مجموع ۲۴۴ اتاق دارد که در ۵طبقه قرار گرفته‌‏اند. در این ساختمانِ مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، استقبال از مهمانان در لابی هتل با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ساعته صورت می‏‌گیرد.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. تسهیلات هتل عبارت‏ند از روزنامه، بار و رستوران، شبکه‌ی اینترنت بی‏‌سیم و خدمات خشک‌‏شویی. مسافرانی که با ماشین سفر کرده‏‌اند، می‏‌توانند از پارکینگ نزدیک هتل استفاده کنند. در تور دبی میتوانید بهترین لحظات را در این هتل سپری کنید.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

 

هتل تایم اسکور دیره دبی

اتاق های هتل تایم اسکور دبی دارای تهویه مطبوع هستند. اتاق های با رنگ های روشن آراسته شده اند و هر اتاق دارای ال سی دی است.حمام های اتاق ها بسیار راحت هستند. هتل دارای کافی شاپ است و اینترنت رایگان در لابی هتل در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 است.پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران است. از این هتل به راحتی می توانید بهتفریحات دبی ،مکان‌هاي باستاني دبی ، مناطق اصلی دبی، پارک های ساحلی دبی ، مراکز خرید دبی درسترسی داشته باشید. برای رزرو تور دبی در هتل تایم اسکور با ما تماس بگیرید.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

هتل تایم اسکور دیره دبی

هتل تایم اسکور دیره دبی

 مطالب مرتبط:

هتل هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

 

هتل تایم اسکور دیره دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فیر مونت دبی

تور دبی هتل فیر مونت

هتل میر فونت دبی در سال 2002 در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز تجارت جهانی ساخته شد اما دو سال بعد مجددا بازسازی شد. این هتل 5 ستاره دارای 394 اتاق تمیز و زیبا است که مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند در کمال آسایش در اتاق های آن استراحت کنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

تور دبی هتل فیر مونت

این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مناسب , پذیرش 24 ساعته , آسانسور , کافه , رستوران , بار , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , اینترنت وایرلس , فروشگاه , صرافی و... اشاره کرد. رستوران این هتل بهترین آشپزهای دنیا را به خدمت گرفته تا غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مهمانان خود سرو کنند. همچنین بنا به درخواست مسافران غذای آنها در اتاقشان نیز سرو می شود. گردشگران عزیز تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

 

هتل هبتور گراند دبی

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور گرند از هتل های 5 ستاره ساحل جمیرا می باشد که بسیار زیبا , شیک و لوکس می باشد. این هتل متشکل از 446 اتاق می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشند. نماهای داخلی اتاق های آن باهم تفاوت دارد و طراحی بعضی اتاق ها به سبک قدیمی عربی می باشد که بخشی از تاریخ را به شما نشان می دهد. اتاق ها مجهز به تمام امکانات رفاهی می باشند و از اقامت در آن نهایت رضایت را خواهید داشت. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 3 دقیقه و تا مرکز خرید امارات که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است تنها ده دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این این هل دارای چشم انداز بی نظیری از خلیج همیشه فارس می باشد که شما مسافران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94  که در این هتل اقامت دارید می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور دارای یک باغ بزرگ و زیبا , یک ساحل خصوصی تمیز و بی نظیر و 2 استخر در یک فضای مناسب و باز می باشد. مسافران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94 علاوه بر این امکانات می توانند از حمام گرم این هتل برای استراحت خود استفاده کنند و در این مدت در آرامش کامل به سر ببرند.

تور دبی هتل هبتور گراند

و در نهایت می توان به رستوران های بی نظیر این هتل اشاره کرد که غذاهای متنوعی مانند غذای لبنانی , ایتالیایی , هندی , تایلندی و... را برای شما گردشگران عزیز توردبی سرو می کنند که طعم بی نظیری دارند و از نوش جان کردن آن ها نهایت لذت را خواهید برد.

تور دبی هتل هبتور گراند

 

 

 

هتل شرایتون جمیرا دبی

 تور دبی هتل شرایتون جمیرا

هتل شرایتون جمیرا از هتل های 5 ستاره منطقه دبی مارینا است که متشکل از 256 اتاق در 10 طبقه است. لابی این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

از امکانات این هتل می توان به استخر و فضای باز , رستوران با انواع غذاهای لذیذ چینی , استیک های استرالیایی و غذاهای دریایی , 6 سالن همایش , پارکینگ , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت کافی را ببرند.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

همچنین اتوبوس های هتل به صورت شبانه روزی در حال رفت و آمد بین مرکز شهر و هتل می باشند. از جمله عواملی که باعث جلب توجه مسافران عزیز تور دبی مهر 94 می شود سواحل جمیرا و باغ های عربی که این هتل را محاطره کرده اند. همچنین هتل شرایتون جمیرا در نزدیکی مسجد جمیرا , دانشگاه دبی , پارک آبی وایلد وادی , باشگاه گلف و کشتی رانی قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مناطق و مراکز تفریحی دیدنی بروند.

فاصله هتل تا فرودگاه سی دقیقه با اتومبیل می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل بیبلوس دبی

تور دبی هتل بیبلوس

هتل بیبلوس دبی متشکل از 152 اتاق است. کارکنان این هتل با احترام فراوان از مهمانان و مسافران خود استقبال می کنند و آماده خدمت گذاری به آنان می باشند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به استخر , سونا , سالن بیلیارد , سالن پرتاب دارت , آرایشگاه , رستوران و... اشاره کرد. مسافران تور دبی مهر 94 با اقامت در هتل بیبلوس می توانند از خدمات ماساژ مرکز آب گرم آن بهره مند شوند و لذت ببرند. در این هتل برای رفاه مسافران یک صرافی نیز وجود دارد. از دیگر خدمات این هتل فراهم کردن اتومبیل کرایه به درخواست مسافران عزیز می باشد. در صورتی که مسافران توردبی بخواهند ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد. هتل بیبلوس از بهترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. مسافران تور دبی مهر 94 نیز می توانند برنامه گردش خود را از هتل دریافت کنند تا از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بیبلوس

 

تور دبی هتل بیبلوس

 

 

 

هتل ریویرا دبی

تور دبی هتل ریویرا

هتل ریویرا دبی یک هتل 4 ستاره است که در بهترین منطقه دبی قرار دارد زیرا به مناطق توریستی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی پاییز 94 به این هتل شده است. کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان خود آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. این هتل متشکل از 109 است که بسیار زیبا و تمیز هستند.

تور دبی هتل ریویرا

از امکانات رفاهی هتل ریویرا وجود یک صرافی داخل آن می باشد و هم چنین به درخواست مسافران تور دبی پاییز 94 ترانسفر فرودگاهی در اختیار آن ها قرار می گیرد. رستوران این هتل دارای غذاهای لذیذ و بی نظیری است. اگر در این هتل اقامت کردید لذت چشیدن غذاهای رستوران آن را از دست ندهید.

تور دبی هتل ریویرا

 

 

 

هتل تریدرز دبی

تور دبی هتل تریدرز

هتل تریدرز از هتل های 4 ستاره و مدرن منطقه دیره دبی می باشد. خوب است مساران تور دبی بدانند که این هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. هتل تریدرز متشکل از 250 اتاق است که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب و تمام امکانات رفاهی لازم می باشند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

از دیگر اماکانات رفاهی این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ بین المللی و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاها و خوراک های بین المللی را در محیطی آرام و بسیار زیبا برای مهمانان خود سرو می کند. مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران حاتم دبی

تور دبی رستورن ایرانی حاتم

رستوران حاتم دبی از رستوران های ایرانی منطقه سیتی سنتر دیره می باشد که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است و روزانه غذاهای بسیار لذیذی را با مواد غذایی عالی و سالم برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی حاتم

این رستوران دارای چند شعبه می باشد و قیمت غذاهای آن بسیار مناسب است. گردشگران تور دبی پاییز 94 در این رستوران می توانند هر غذای ایرانی که باب میلشان است را سفارش دهند تا با طعم و طبخی بی نظیر آن را نوش جان کنند.

تور دبی رستوران ایرانی حاتم

 

 

 

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی از بهترین و زیباترین رستوران های ایرانی این منطقه است که در یک هتل 5 ستاره به نام حبات ریجنسی قرار دارد و در کنار سایر رستوران های آن فعالیت می کند. این رستوران ایرانی به دلیل خدمات بی نظیری که مهمانان خود ارائه میدهد موفق به کسب جایزه شده است. گردشگران عزیز تور دبی مهر 94 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

 

 

 

رستوران ایرانی نسیرین دبی

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

رستوران ایرانی نسرین دبی بین دو هتل شرایتون و مارکوپلو در خیابان مطینه واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرای را مهمانان خود سرو می کند و مسافران تور دبی پاییز 94 در این رستوران می توانند لحظات خوشی را با نوش جان کردن غذاهای خوش مزه ایرانی سپری کنند. این رستوران برای جلب رضایت مشتریان خود از مواد غذایی تازه استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این رستوران داشتن کارکنانی مجرب و حرفه ای می باشد که با برخوردی مناسب از مسافران و گردشگران تور دبی مهر 94 که رستوران نسرین را برای میل کردن غذا انتخاب کرده اند استقبال می کنند. این رستوران ایرانی از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان خود هستند.

تور دبی رستوران ایرانی نسرین دبی

 

 

 

رستوران ایرانی آبشار دبی

رستوران ایرانی آبشار دبی در سال 2000 در خیابان ال مکتوم تاسیس و افتتاح شد. گردشگران تور دبی پاییز 94 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی و دسرهای خوش مزه را نوش جان کنند. لازم به ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد چون غذاهای آن دارای طعم بی نظیری می باشد. علاوه بر این فضای این رستوران بسیار زیبا و آرامش بخش است و گردشگران تور دبی مهر 94 می توانند غذای خود را در کمال آرامش میل کنند و لذت ببرند.

 

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ایرانی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی، هتل تریدرز دبی است که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. توریست ها به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری و قیمت مناسب آن این هتل را انتخاب می کنند. همانطور که می دانید تور دبی پذیرای بسیاری از مسافران تجاری می باشد از این رو این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن نیز وجود دارد.  از میان ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که این هتل دارد می توانید بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را در تصرف خود داشته باشید. اقامت در این هتل برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری دبی می توان موارد زیر را نام برد:

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و....

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تریدرز دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره فیرمونت هتلی جادویی ، زیبا ومجلل در ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر، در خیابان شیخ زاید (Sheikh Zayed Street) روبه‌روی مرکز تجارت جهانی (Word Trade Center) قرار گرفته است.هتل فیر مونت با طراحی منحصر بفرد مثلثی شکل بیرونی و لابی زیبا و رویایی و محوطه باغ بهشتی فایر مونت یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین هتل های 5 ستاره دبی در تور دبی پاییز 94 محسوب می شود.این هتل در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ مجدداً بازسازی شده است.ساختمان آن مدرن و شیک است و با ۳۹۴ اتاق تسهیلاتی همچون سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و آسانسور را برای مهمانان تور دبی فراهم کرده است. رستوران‌های هتل با بهره‏ گیری از بهترین آشپزهای دنیا، غذاهای متنوعی ارائه می‏دهند. سالن‌های کنفرانس تجهیزات مدرن فنی دارد و اینترنت بی‏سیم نیز در آن‌ها مهیّاست. خدمات سرو غذا در اتاق نیز در اختیار مهمانان تور دبی قرار می گیرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فیرمونت دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد